21ος και 22ος Κύκλος Βασικής Εκπαίδευσης Διαμεσολαβητών - Δηλώσεις Συμμετοχής

 

 

  1. Αθηναϊκό Κέντρο Κατάρτισης και Εκπαίδευσης Διαμεσολαβητών (Α.Κ.Κ.Ε.Δ.) - «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ», προκηρύσσει νέους (21ο και 22ο κατά σειρά) Κύκλους Βασικής Εκπαίδευσης Διαμεσολαβητών κατά το χρονικό διάστημα από 24.11.2014 έως 29.11.2014 και από 16.12.2014 έως 21.12.2014 συνολικής διάρκειας 40 ωρών και 6 ημερών (5 ημέρες εκπαίδευσης μεταξύ των οποίων παρεμβάλλεται μία ημέρα ανάπαυσης). Οι εκπαιδεύσεις  θα πραγματοποιηθούν τις ημέρες 24, 25, 26, 28 και 29 Νοεμβρίου (21ος κύκλος) και 16, 17, 18,  20 και 21 Δεκεμβρίου (22ος  κύκλος) από 08:30 π.μ. έως 06:30 μ.μ., στην αγγλική γλώσσα και θα παρέχεται ταυτόχρονη διερμηνεία στην ελληνική γλώσσα.

Η εκπαίδευση διενεργείται σε συνεργασία με το βρετανικό εκπαιδευτικό φορέα “FACILIT8” βάσει προγράμματος εγκεκριμένου από το βρετανικό φορέα διαπίστευσης διαμεσολαβητών “Charterted Institute of Arbitrators” (“CIArb”) του Λονδίνου. Συγκεκριμένα, εκπαιδευτικές υπηρεσίες παρέχουν διακεκριμένοι Βρετανοί εκπαιδευτές με πλούσια εμπειρία διαμεσολαβήσεων, μεταξύ των οποίων και οι κ.κ. Amanda Bucklow (a full time mediator, Legal 500 Leading Individual), Charles Middleton-Smith (τ. solicitor - full time mediator), Jon Lang (τ. solicitor – full time mediator) και Vernon Francis Hadida (solicitor - mediator), καθώς και Έλληνες εκπαιδευτές με θεωρητική και πρακτική κατάρτιση, μεταξύ των οποίων οι κ.κ. Σπυρίδων Αντωνέλος, Ελένη Πλέσσα και Ειρήνη Ματσούκα.

Οι απόφοιτοι κάθε κύκλου βασικής εκπαίδευσης θα λάβουν, μετά από επιτυχή συμμετοχή τους σε προαγωγικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις, σχετική βεβαίωση, η οποία αποτελεί προϋπόθεση για τη μετέπειτα συμμετοχή τους στις εξετάσεις διαπίστευσης διαμεσολαβητών του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Η επιτυχής συμμετοχή στις τελευταίες οδηγεί στη λήψη του τίτλου του Διαπιστευμένου Διαμεσολαβητή (“Accredited Mediator”).

Επισημαίνουμε ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευομένων για την επιτυχή ολοκλήρωση του κύκλου βασικής εκπαίδευσης, πραγματοποιείται βάσει προαγωγικών προφορικών και γραπτών εξετάσεων. Οι προφορικές εξετάσεις διενεργούνται στο τέλος του κύκλου εκπαίδευσης, ενώ οι γραπτές εξετάσεις, απαραίτητες για την ολοκλήρωση της βασικής εκπαίδευσης διαμεσολαβητών, διενεργούνται μετά την ολοκλήρωση του κύκλου εκπαίδευσης σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί από τον «ΠΡΟΜΗΘΕΑ» μέχρι την ολοκλήρωση του κύκλου.

Οι εκπαιδεύσεις και οι προαγωγικές εξετάσεις θα λάβουν χώρα στις εγκαταστάσεις του «ΠΡΟΜΗΘΕΑ» (Φειδίου 18, 4ος Όροφος, Αθήνα).

Το ποσό των διδάκτρων είναι δύο χιλιάδες εκατόν πενήντα (2.150) ευρώ.

Σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 3 του Π.Δ. 123/2011, ο αριθμός των υποψηφίων διαμεσολαβητών που συμμετέχουν σε κάθε κύκλο βασικής εκπαίδευσης δεν μπορεί να υπερβαίνει τους δέκα οκτώ (18).

Ο «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» διατηρεί το δικαίωμα να αναβάλει ή να ματαιώσει την έναρξη κάθε κύκλου βασικής εκπαίδευσης διαμεσολαβητών που έχει προγραμματίσει, σε περίπτωση που ο αριθμός των αιτούντων για συμμετοχή στον αντίστοιχο κύκλο είναι μικρότερος των δέκα οκτώ (18), ή σε περίπτωση που καθίσταται αδύνατη η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης για οποιαδήποτε αιτία.

Η παρουσία των υποψηφίων καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης και η συμμετοχή στις σχετικές προαγωγικές εξετάσεις είναιυποχρεωτική για την ολοκλήρωση της βασικής εκπαίδευσης διαμεσολαβητή. Σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης της εκπαίδευσης ή μη επιτυχούς συμμετοχής στις προαγωγικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις, τα καταβληθέντα δίδακτρα δεν επιστρέφονται.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Κάθε υποψήφιος διαμεσολαβητής ο/η οποίος/-α επιθυμεί να συμμετάσχει σε κύκλο βασικής εκπαίδευσης διαμεσολαβητών πρέπει να:

1.Καταβάλει τα δίδακτρα

είτε εφάπαξ με πίστωση στον ακόλουθο τραπεζικό λογαριασμό που τηρεί ο «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ»:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Αριθμ. Λογ/σμού: 5011-061680-764

(ΙΒΑΝ: GR79 0172 0110 0050 1106 1680 764)

είτε τμηματικά, εξοφλώντας το συνολικό ποσό των διδάκτρων σε δύο ή περισσότερες (έως και δέκα) άτοκες μηνιαίες δόσεις, μέσω πιστωτικής κάρτας οποιουδήποτε πιστωτικού ιδρύματος. Η καταβολή με τον προαναφερόμενο τρόπο πραγματοποιείται στα γραφεία του  «ΠΡΟΜΗΘΕΑ» (Φειδίου 18, 4ος όροφος, Δευτέρα – Παρασκευή, ώρες 08:00 π.μ. – 15:00 μ.μ., αρμόδια υπάλληλος κ. Τζιώτη, πληροφορίες: τηλ. 210-3303310, e-mail  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. )

  1. 2. Υποβάλει αίτηση-υπεύθυνη δήλωση [συνημμένο αρχείο]

είτε στα γραφεία του  «ΠΡΟΜΗΘΕΑ» (Φειδίου 18, 4ος όροφος, Δευτέρα – Παρασκευή, ώρες 08:00 π.μ. – 15:00 μ.μ., αρμόδια υπάλληλος κ. Τζιώτη, πληροφορίες: τηλ. 210-3303310, e-mail  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ), ταυτόχρονα με την προσκόμιση του παραστατικού καταβολής των διδάκτρων στον παραπάνω τραπεζικό λογαριασμό του «ΠΡΟΜΗΘΕΑ»,

είτε ηλεκτρονικά στην παραπάνω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του «ΠΡΟΜΗΘΕΑ». Στην περίπτωση ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης θα πρέπει με το ίδιο ηλεκτρονικό μήνυμα της υποβολής να αποσταλεί, σε μορφή συνημμένου αρχείου (“attached”), το παραστατικό καταβολής των διδάκτρων στον ανωτέρω τραπεζικό λογαριασμό.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αιτήσεις συμμετοχής στον αντίστοιχο κύκλο βασικής εκπαίδευσης θα γίνονται δεκτές υπό την προϋπόθεση ότι έχουν καταβληθεί τα δίδακτρα με έναν από τους παραπάνω τρόπους και μέχρι την εξάντληση των διαθέσιμων θέσεων (έως -18-) για τον ίδιο κύκλο εκπαίδευσης, κατ’ απόλυτη σειρά προτεραιότητας. Η προτεραιότητα καθορίζεται από τον χρόνο υποβολής της αίτησης είτε στα γραφεία του «ΠΡΟΜΗΘΕΑ» (οπότε ο χρόνος υποβολής της αίτησης προκύπτει από σχετικό πρωτόκολλο που τηρείται στη Γραμματεία του «ΠΡΟΜΗΘΕΑ») είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση του «ΠΡΟΜΗΘΕΑ»  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (οπότε ο χρόνος υποβολής της Αίτησης προκύπτει από τον χρόνο λήψης από τον «ΠΡΟΜΗΘΕΑ» του αντίστοιχου ηλεκτρονικού μηνύματος ο οποίος επιβεβαιώνεται από e-mail που σας αποστέλλεται αυθημερόν από την Γραμματεία του «ΠΡΟΜΗΘΕΑ»). Αιτήσεις που υποβάλλονται χωρίς να έχουν καταβληθεί τα δίδακτρα δεν θα λαμβάνονται υπόψη. Σε περίπτωση που συμπληρωθεί ο αριθμός των δεκαοκτώ (18) εκπαιδευόμενων για κάθε κύκλο εκπαίδευσης, επιπλέον αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές και οι υποψήφιοι θα ενημερώνονται για την απόρριψη της αίτησής τους και θα καλούνται να υποβάλουν νέα αίτηση – υπεύθυνη δήλωση για τη συμμετοχή τους σε μεταγενέστερο κύκλο εκπαίδευσης.

  1. 3. Υποβάλει στη Γραμματεία του «ΠΡΟΜΗΘΕΑ» (Φειδίου 18, 4ος όροφος, Δευτέρα – Παρασκευή, ώρες 08:00 π.μ. – 15:00 μ.μ., αρμόδια υπάλληλος κ. Τζιώτη, πληροφορίες: τηλ. 2103303310, e- Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ), το αργότερο μέχρι την ημερομηνία έναρξης του αντίστοιχου κύκλου βασικής εκπαίδευσης, τα απαιτούμενα για τη συμμετοχή δικηγόρων δικαιολογητικά τα οποία είναι τα ακόλουθα:

α) Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου, από το οποίο να προκύπτει ότι ο υποψήφιος δεν έχει καταδικαστεί αμετάκλητα για κακούργημα ή πλημμέλημα, που κωλύει το διορισμό του ως δικηγόρου, σύμφωνα με το άρθρο 26 παράγραφος 1 του ΝΔ 3026/1954 (άρθρο 6 παρ. 1 περ. α’ του Π.Δ. 123/2011).

β) Πιστοποιητικό Υπηρεσιακής Κατάστασης από τον οικείο Δικηγορικό Σύλλογο, από τον οποίο να προκύπτει ότι ασκεί το λειτούργημα του δικηγόρου και δεν έχει καταδικαστεί πειθαρχικά με ποινή προσωρινής ή οριστικής παύσης (άρθρο 6 παρ. 1 περ. β’ του Π.Δ. 123/2011).

Σε περίπτωση μη έγκαιρης υποβολής των ανωτέρω (υπό -3-) εγγράφων στη Γραμματεία του «ΠΡΟΜΗΘΕΑ» ο υποψήφιος δεν θα έχει δικαίωμα συμμετοχής στον αντίστοιχο κύκλο βασικής εκπαίδευσης και θα του επιστρέφονται τα δίδακτρα που έχει καταβάλει.

Καλή επιτυχία σε όλους τους ενδιαφερόμενους!


Για το Δ.Σ. του Α.Κ.Κ.Ε.Δ. «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ»

Ο Πρόεδρος

Μιχάλης Κ. Καλαντζόπουλος
Δικηγόρος, Σύμβουλος Δ.Σ.Α.

Ηλεκτρονική Κατάθεση Εμπορικού Σήματος

Αγαπητοί συνάδελφοι με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου για τις ηλεκτρονικές διαδικασίες εγγραφής στο ΓΕΜΗ είναι πλέον δυνατή, η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ. 


Μπείτε εδώ για να προχωρήσετε σε ηλεκτρονική κατάθεση Εμπορικού Σήματος


α) Κάθε ενδιαφερόμενος που επιλέγει να υποβάλλει ηλεκτρονικά στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου (ΓΓΕ) δήλωση κατάθεσης εμπορικού σήματος μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύστημα Ηλεκτρονικής Κατάθεσης Σημάτων, μέσω της ιστοσελίδας της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου www.gge.gov.gr, χρησιμοποιώντας τον κωδικό πρόσβασης και τον κωδικό χρήστη (username και password) που ήδη διαθέτει για την πρόσβαση στο TAXISnet, ώστε να επιβεβαιώνεται η ταυτότητά του (αυθεντικοποίηση).

β) Την ευθύνη για τη χρήση του ηλεκτρονικού ζεύγους κωδικού χρήστη και κωδικού πρόσβασης (username και password) κάθε καταθέτη, καθώς και την ευθύνη για τη γνησιότητα και την ακρίβεια των στοιχείων και πληροφοριών των κατατεθέντων ηλεκτρονικά δηλώσεων σημάτων φέρουν τα πρόσωπα που καταθέτουν τη δήλωση.

γ) Η διαδικασία συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής δήλωσης σήματος προσφέρει στον καταθέτη άμεση ενημέρωση για την πληρότητα των εισαγόμενων στοιχείων, μέσω της ύπαρξης υποχρεωτικών πεδίων, δίνοντας τη δυνατότητα επί τόπου διόρθωσης.

δ) Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στον καταθέτη, κατά τη διάρκεια συμπλήρωσης της δήλωσης σήματος, να αποθηκεύσει τα μέχρι στιγμής εισαχθέντα στοιχεία και να τα επανακτήσει σε μεταγενέστερο χρόνο.

ε) Ο καταθέτης έχει την δυνατότητα ανασκόπησης και διόρθωσης ή συμπλήρωσης των στοιχείων πριν την πληρωμή και υποβολή της δήλωσης σήματος.

στ) Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στον καταθέτη να επισυνάψει στη δήλωση τυχόν επιπλέον συνοδευτικά έγγραφα, τα οποία απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας κατάθεσης, σε ηλεκτρονική μορφή.

ζ) Σε περίπτωση που στην ηλεκτρονική υποβολή της δήλωσης σήματος προβαίνει πληρεξούσιος δικηγόρος επισυνάπτει στη δήλωση και το σχετικό γραμμάτιο προείσπραξης με τους ενσωματούμενους σε αυτό φόρους και πόρους που προβλέπονται στο άρθρο 1 της υπ' αριθμ. 1109092 οικ. απόφασης (ΦΕΚ Β΄ 134/3.2.2012).

η) Ο υπολογισμός των τελών κατάθεσης γίνεται αυτόματα από το σύστημα.

θ) Η πληρωμή των τελών κατάθεσης γίνεται με τη χρήση της υπηρεσίας του ηλεκτρονικού παραβόλου του υπουργείου Οικονομικών.

i) η έκδοση και πληρωμή του ηλεκτρονικού παραβόλου είναι προαπαιτούμενο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ηλεκτρονικής κατάθεσης.
ii) το σύστημα πριν την τελική υποβολή της δήλωσης διασυνδέεται με την υπηρεσία ηλεκτρονικού παραβόλου, επιβεβαιώνει την ύπαρξη του εν λόγω παραβόλου για το υπολογισθέν τέλος και δεσμεύει το ποσό αυτό.

ι) Όταν επιβεβαιωθεί η ύπαρξη παραβόλου για το απαιτούμενο ποσό και το ποσό αυτό έχει δεσμευθεί επιτυχώς, η κατάθεση δήλωσης σήματος θεωρείται περατωμένη και το σύστημα Ηλεκτρονικής Κατάθεσης Σήματος χορηγεί ηλεκτρονικό αποδεικτικό υποβολής της δήλωσης.

ια) Κατά την έννοια των άρθρων 16, 23 και 24 του Ν. 3979/ 2011, το ηλεκτρονικό αποδεικτικό υποβολής της δήλωσης φέρει τον ακριβή χρόνο κατάθεσης και περιλαμβάνει τα στοιχεία ταυτοποίησης του εγγράφου και συγκεκριμένα τον εκδότη, το θέμα, την ημερομηνία και την ώρα καταχώρισης, καθώς και το μοναδικό αριθμό δήλωσης κατάθεσης σήματος. Ως χρόνος καταχώρισης λογίζεται η ημερομηνία και ώρα που αναγράφεται στο αποδεικτικό υποβολής, όπως αυτή παρέχεται από την Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ) του ΥΔΜΗΔ, σύμφωνα με την κοινή απόφαση, υπ' αριθμ. ΥΑΠ/Φ.60/3431 (ΦΕΚ 3320/Β/27.12.2013) των υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

ιβ) Ο καταθέτης έχει επιπλέον τη δυνατότητα προεπισκόπησης ή εκτύπωσης προσχεδίου αντιγράφου της δήλωσής του σε μορφή pdf.

ιγ) Το επίσημο αντίγραφο της δήλωσης αποστέλλεται από την Υπηρεσία Σημάτων στον καταθέτη στην ηλεκτρονική διεύθυνση, που ο ίδιος έχει δηλώσει κατά την υποβολή της δήλωσης κατάθεσης, σε μορφή pdf, το συντομότερο δυνατό και φέρει προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή, που βασίζεται σε αναγνωρισμένο πιστοποιητικό και δημιουργείται από ασφαλή διάταξη δημιουργίας υπογραφής κατά την έννοια των άρθρων 13 και 14 του Ν. 3979/2011.

ιδ) Το σύστημα Ηλεκτρονικής Κατάθεσης Σημάτων βασίζεται σε τεχνολογίες διαδικτύου, είναι εγκατεστημένο σε εξυπηρετητές της ΓΓΕ και λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση.

ιε) Τα στοιχεία των ηλεκτρονικά κατατεθέντων δηλώσεων διατηρούνται σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων, η οποία είναι εγκατεστημένη στο περιβάλλον της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.

ιστ) Μετά την εγκατάσταση της τεχνικής δυνατότητας για αμφίδρομη χρήση προηγμένης ηλεκτρονικής υπογραφής, η δήλωση κατάθεσης σήματος θα υπογράφεται ψηφιακά από τον καταθέτη, κατά την έννοια και σύμφωνα με τις παρ. 1 και 3 του άρθρου 2 και τις παρ. 1 και 2 του άρθρου 4 του Π.Δ. 150/2001.

Yποβολή αιτήσεων για εγγραφή Δικηγόρων σε Μητρώο Κοινοφελών Περιουσιών

Στο Μητρώο εκτελεστών διαθηκών, εκκαθαριστών, διαχειριστών κοινωφελών περιουσιών ή ιδρυμάτων και κηδεμόνων σχολαζουσών κληρονομιών που συστάθηκε στην Διεύθυνση Κοινωφελών Περιουσιών του Υπουργείο Οικονομικών, έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης για εγγραφή, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, λογιστές και φοροτεχνικοί καθώς και νομικά πρόσωπα με εταιρική μορφή και αντικείμενο την παροχή νομικών ή οικονομικών υπηρεσιών. Τα νομικά πρόσωπα όμως κατά την άσκηση των καθηκόντων του εκτελεστή διαθήκης κλπ,  υποχρεούνται να χρησιμοποιούν ως προστηθέντες μόνο φυσικά πρόσωπα της πρώτης κατηγορίας(δικηγόρους, συμβολαιογράφους κλπ).

Η αίτηση είναι διαθέσιμη στα γραφεία της Διεύθυνσης Κοινωφελών Περιουσιών και στην ιστοσελίδα του υπουργείου Οικονομικών. Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή της, είναι η 31η Οκτωβρίου κάθε έτους. Στη προκειμένη περίπτωση, η προθεσμία για φέτος, λήγει αύριο, Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2014.

Η αίτηση θα κατατίθεται ή θα αποστέλλεται ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στην ως άνω Διεύθυνση του υπουργείου Οικονομικών και θα πρέπει να συνοδεύεται από συγκεκριμένα δικαιολογητικά, τα οποία αναφέρονται στην υπουργική απόφαση.

Το υπουργείο Οικονομικών απέστειλε χθες στον ΔΣΑ την υπουργική απόφαση την οποία αναρτούμε ολόκληρη στην ιστοσελίδα του Συλλόγου, μαζί με τις αιτήσεις εγγραφής για φυσικά και νομικά πρόσωπα(βλέπε τα παραπάνω συνημμένα αρχεία).

Συνημμένα αρχεία »ypoyrgiki_apofasi_mitrooy_2013.pdf | aitisi_mitrooy_fp.doc | aitisi_eggrafis_mitrooy_np.doc

Οι πρόσφατες αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Δ.Σ.Α. σχετικά με θέματα Δικηγόρων

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου της Αθήνας, κατά τη συνεδρίαση του που έγινε στις 16 Σεπτεμβρίου 2014, στα γραφεία του Συλλόγου, μετά από εισηγήσεις συμβούλων και εκτενή διάλογο, έλαβε τις εξής αποφάσεις:

  1. Χορήγηση του πιστοποιητικού άσκησης και σε εκείνους τους ασκούμενους υποψηφίους που το 18μηνο της άσκησής τους συμπληρώνεται μέχρι την τελευταία ημέρα των προφορικών εξετάσεων του διαγωνισμού, η οποία είναι συνήθως η 31η Δεκεμβρίου 2014 και πάντα με τη προϋπόθεση να τους δεχθεί στο διαγωνισμό η Εξεταστική Επιτροπή του Εφετείου, η οποία είναι η μόνη αρμόδια. Η χορήγηση του πιστοποιητικού στους ασκούμενους που το 18μηνο συμπληρώνεται μέχρι τη τελευταία ημέρα των προφορικών εξετάσεων του διαγωνισμού, θα ισχύει στο διηνεκές.
  2. Μείωση του ποσού των εξέταστρων για συμμετοχή στο διαγωνισμό υποψηφίων δικηγόρων από τα 60 στα 50 ευρώ.
  3. Ίδρυση Κέντρου Δια Βίου Μάθησης. Για τον τρόπο λειτουργίας του, συστήθηκε Επιτροπή, αποτελούμενη από τους Συμβούλους κκ. Χριστίνα Τσαγκλή, Παναγιώτη Περάκη, Ιωάννα Καλαντζάκου, Μιχαήλ Καλαντζόπουλο, Ελευθέριο Ράντο, Νικόλαο Κουτκιά, Δημήτριο Αναστασόπουλο και Χαράλαμπο Κονδύλη, η οποία θα εισηγηθεί σχετικά σε επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο.
  4. Δημοσιοποίηση στο site του Συλλόγου, υποδείγματος ενδικοφανούς προσφυγής κατά των εκκαθαριστικών του ΕΝΦΙΑ(για όσους πολίτες είναι σε αποδεδειγμένη οικονομική αδυναμία και αδυνατούν να πληρώσουν το φόρο και να διορίσουν δικηγόρο).  Σε επόμενο στάδιο θα συγκληθούν οι συναρμόδιοι φορείς που μπορεί να συνδράμουν την προσπάθεια του ΔΣΑ σε μια δραστηριότητα Νομικής Βοήθειας. (Ο αναλυτικός οδηγός του ΔΣΑ προς ενημέρωση των πολιτών καθώς και τα υποδείγματα ενδικοφανούς προσφυγής και αιτήματος χορήγησης του ευεργετήματος πενίας έχουν αναρτηθεί και δημοσιοποιηθεί από τις 17/9/2014).
  5. Συγκροτήθηκε Διαρκής Επιτροπή Επικοινωνίας και Συνεργασίας με το υπουργείο Δικαιοσύνης, αποτελούμενη από την Αντιπρόεδρο του ΔΣΑ κ. Ιωάννα Καλαντζάκου, την Γενική Γραμματέα του Συλλόγου κ. Χριστίνα Κουντούρη, την Ταμία κ. Μαρινέττα Γούναρη και τους συμβούλους κ.κ Θανάση Παυλόπουλο, Παναγιώτη Γαλετσέλη και Φώτιο Κωτσή.
  6. Σχετικά με την ίδρυση Επαγγελματικού Ταμείου στο τομέα της επικουρικής ασφάλισης(ν. 4281/2014):  Συνεστήθη επιτροπή η οποία απαρτίζεται από τους Δ. Βερβεσό, Χ. Κλειώση, Στ. Μπακάλη, Δ. Ρίζο, Αθ. Πετρόγλου για να εισηγηθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο σχετικά με το ζήτημα που έχει ανακύψει αναφορικά με την επικουρική ασφάλιση των δικηγόρων μετά τη ψήφιση του άρθρου 220 παρ. 6 του ν. 4281/2014.
  7.  Κάλυψη δαπάνης οπτικής ίνας(που ενώνει το κτήριο 9 με το κτήριο 2 στο Πρωτοδικείο της Αθήνας), ύψους 1.500 ευρώ, για την ταχύτερη επικοινωνία των δικηγόρων με το σύστημα.
  8. Λήψη απόφασης για δημοσίευση  των αποφάσεων και των πρακτικών του Διοικητικού Συμβουλίου στην ιστοσελίδα του Συλλόγου.
  9.  Εγκρίθηκε για πρώτη φορά από ιδρύσεως του ΔΣΑ, Κανονισμός Προμηθειών, αφού προηγήθηκε δημόσια διαβούλευσηΣκοπός,  η εγκαθίδρυση καθεστώτος πλήρους διαφάνειας στις προμήθειες του ΔΣΑ, η ορθολογική λειτουργία του Συλλόγου και η αποτελεσματική προάσπιση των συμφερόντων του. Ο Κανονισμός έχει ήδη αναρτηθεί στο site  του ΔΣΑ.
  10.  Νομικό Βήμα και Κώδικας Νομικού Βήματος. Εγινε δεκτή πρόταση της Επιτροπήςσύμφωνα με την οποία επιταχύνεται η δημιουργία και ανάρτηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας με τα ψηφιοποιημένα τεύχη των νομικών περιοδικών. Προτάθηκε μεσοσταθμική μείωση της ετήσιας συνδρομής κατά 20%, στους δικηγόρους που επιλέξουν τη ψηφιακή εκδοχή μόνο, να μην τα λαμβάνουν, δηλαδή, σε έντυπη μορφή.
  11. Επανασχεδιασμός του Βήματος Δικηγόρου, έκδοση του σε διμηνιαία βάση, με μειωμένο κόστος και αναθεωρημένη μορφή.
  12.  Μητρώο Ψηφιακής Υποδομής(ν. 3979/2014 για τους φορείς του Δημόσιου Τομέα). Αποφασίσθηκε να μην αποσταλούν στοιχεία για τον εξοπλισμό, τα λογισμικά, τις Υπηρεσίες, τις εφαρμογές και τα Μητρώα που διαθέτει ο ΔΣΑ,  αφού οι Δικηγορικοί Σύλλογοι απολαμβάνουν οικονομικής και διοικητικής αυτοτέλειας και δεν υπάγονται στις διατάξεις του παραπάνω νόμου.                                    
  13.                                      

Για την ενημέρωση, 

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΚΗΓΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

UK betting sites, view full information www.gbetting.co.uk bookamkers